5 Şubat 2012 Pazar

Aaa!Sosyelim Artık

-bu bir "bir adamın güncesi"ne ayak bastı yazısıdır-




bundan 5 yıl önce internet başında olmak asosyellik; dışarda, mekanlarda takılmak sosyellikti.şimdi iş sanki tersine dönüyor.insanlar internette görmeyince "ooo nerelerdesin hacii?" diyor.
bense insanlardan kaçmak istediğimde kendimi sokağa atıyorum.sokakta ne facebook var ne twitter ne de dierleri..(msn'i de dierlerinin içine kattım farkındayım ayıp oldu kuşağımın bir zamanlar kral programına) öle mal mal dolaşıyorum.kim napmış ben napmışım bunlardan kurtuluyorm.sonra yolda gderken bi arkadaşımı görüorum "oo nbr?" diorum. "iidir abi ya sen nassın? geçen gördüm feyste şöle böle öyle.........."
denize atlıyorum.palamudu lüferi görüyorum.
"seninki kaç santim?" diyorum.
"hayırdır birader alcan mı!?" diyor.
"bi yarım kilo versene" diyorum.
"sen bizle başak mı geçion!?" deip kovalıolar.
eminönünde sahile vuruyorum.o anda içimde korkunç derecede twitter üzerinden "şu anda eminönünde sahile vurmuş durumdayım, yakamoz çok güzel" şeklinde bir tivit yazma isteği beliriyor ama yapamıyorum.çnkü o sırada aç martılar akbabalar gibi tepemde dönüp "tweet"liolar.
"twittir ulan!" diorum "senn a... ben.... iice.... ayr.....!!!"
ohh diip son nefesimi verirken facebook taki son eplikayşın olan öldükten sonra ileti yayınlama olayını yapmadığım için pişmanlık duyuyorum.

uğur salkım
31Ocak2011

0 Kuş Sesleri: