7 Şubat 2012 Salı

İstanbul Kill You! Don't Smoke


Giriş: Bu yazıyla birlikte iyice fark edeceksiniz ki ben bir süre önce askerdeydim. ............... Askerdeydim dedim. .................... Kaçmayacak mısınız? Yine mi askerlik anıları demeyecek misiniz? A a gerçekten ilginçsiniz. O zaman çekirdeği alın avucunuza da başlayın dinlemeye. Anlatıyorum.
Ama şöyle bir anti-parantez açmam gerekiyor. Burada paylaşacağım yazılar askerdeyken tuttuğum günlüğün iç dünyamla ilgili olan kısımlarından olacak. Mesela bu yazı İstanbul'u korkunç derecede özlememden dolayı yazıldı.Sanki ailemin bir üyesi gibi özledim.Yazmasam, içimde tutsam kafamın içinde dönüp duran İstanbul görüntülerinden çıldırabilirdim. Neyse sözün özü benden kaçmanıza gerek yok. Zira helikopterden helikoptere atlarken nasıl şarjör değiştirdiğime, ya da komutanı nasıl dövdüğüme değinmeyeceğim. Bunlar benim için basit olaylar sonuçta... (!?)
Kendime not: Bu kadar uzun giriş mi olur! lan!
Neyse lütfen aşağıdan fotoğrafın hemen altından devam edin. Esas konu orada. İyi okumalar...


şu yokuştan yukarıya yardırdın mı hoop bizim ev.


Serçelerin bile kaşkol taktığı bir Diyarbakır sabahından günaydınlar sevgili dinleyiciler.Beni dinleyemiyor oluşunuz önemli değil.Önemli olan sesimin hava boşluğunda salınarak sonsuza dek var olması.
Bugün ayın 24'ü ve ben hala askerdeyim.Önümüzdeki ayın 24'ünde de burada olacağım.Ondan sonraki ay nah olurum!
Haberim olmadan Galata Kulesi ile damarlarıma enjekte edilmiş -2mg Eminönü hareketliliği, 0,5mg vapur keyfi, 1 kaşık Çengelköy'de nargile şerbeti, 2 ölçek evden Beşiktaş'a bisiklet gezisi, 0,1mg Mimar Sinan tozu, 1 tutam Beyazıt otu ve yarım kaşık Süleymaniye şurubu ile oluşturulmuş- bağımlılık maddesinin etkisi burada olduğum dönemde özlem kustuğum öksürük krizlerinde, İstanbul'u sayıkladığım ateşlenmelerimde etkisini gösterdi.
İstanbul'u istiyorum gözlerim kapalı gibisinden cıvık bir benzetme yapabilirim ama bu duygusal muhabbete haksızlık olur diye yapmayacağım.Ama yine de İstanbul'u istiyorum.
Biraz olsun istiyorum.El altından ya da köşe başlarından artık nereden bulursam...bir içimlik de olsa istiyorum.

uğur s.
24.11.2011-08:23

0 Kuş Sesleri: