6 Şubat 2012 Pazartesi

Ruhsuz

Kaybolmuş ruhum.


Yok...
Ne zaman gittiğini bile bilmiyorum.
Bir sabah uyanıp da neden uyanıp o günü yaşamam gerektiği sorusunu cevapsız bıraktığım o anda fark ettim.
Gitmişti.
İçtiğim meyve suyunun tatsızlığında,
Oksijenin azlığında,
Lokmanın ağdalığında,
Defalarca...
Gülüşlerin oyunculuğunda,
Tek düze tatsız konuşmalarda,
Gittikçe silikleşen hayal dünyasında,
Fark ettim benden gittiğini bir tokat gibi defalarca!
Nerede kaybettiğimi bilemeyecek kadar geç olduğunda.
O...
Çoktan gitmişti.

                                                                          uğur s.

4 Kuş Sesleri:

birbirimizden habersiz aynı şeyi mi yazmışız ne? :)

birbirnden habersiz aynı şeyi düşünen insanlar yazısını ben de okumuştum.
ne oluyor?kaç kişiyiz biz?

kalabalıklaşıyo burası.paradoks yaratıcaz