14 Şubat 2012 Salı

Yürümek Hiç Bu Kadar Zor Olmamıştı


Yazının başından uyarıyorum. Fotoğraftan da anlaşıldığı üzere bu kadınları ilgilendiren ortak bir konu. Niçin topuklu ayakkabı üzerine yazdığıma gelirsek; ben şimdiye kadar hiç topuklu ayakkabı giymedim. Bir eksiklik mi? Bence değil, hala öyle düşünüyorum. Ama bazen mecburi durumlar vardır. Yakınlarda ablamın düğünün olması gibi. Kıyafetime uygun bir ayakkabı aldım. Tahmin edebileceğiniz üzere topuklu bir ayakkabı.

İşte ben bu ayakkabıyla yürümeye çalışırken; önceden dalga geçtiğim karda kışta topuklu ayakkabılarıyla sokakta yürüyen hatta koşan kadınlar, şimdiye kadar söylediklerim için özür diliyorum. Bu nasıl bir meziyettir. Gergin bir ip üzerinde dengede düşmeden yürümeye çalışmak kadar zor ve beceri isteyen bir şey. Bir diğer fark ettiğim şey;  topuklu giyen kadınların niçin yanlarında bir erkekle gezdiğidir. Çok haklılar, düşmeden dengede yürümek, birinin koluna girmeden oldukça zor. Bu yazıyı okurken ben tek başıma da yürüyorum diyorsanız. Helal olsun size, daha ne diyeyim. Şimdilik gözlemlerim bu kadar.


1 Kuş Sesleri:

Sık sık giyinmem çünkü rahatı çok severim..Fakat bazı zamanlar oluyor ki giymek zorunda kalıyorum..Gerçekten zor ama katlanılabilir :))