3 Mart 2012 Cumartesi

Sonunda İzledim!

Star Wars filmi üzerine konuşacak  ve yazacak en son insanlardan biri olan ben, sonunda tüm seriyi izledim ve önyargılarımı geride bıraktım. Filmleri izlemeden önce itiraf etmeliyim ki Star Wars’a büyük bir antipatim vardı. Altı filmi hikaye sıralamasıyla izledim. Bu durumda ilk çekilen Star Wars A New Hope filmi son sırada yer almış oldu. Hikayenin anlaşılması ve bilim-kurguya benim kadar uzak kalan sinefiller için tavsiyem hikaye sıralamasıyla gitmeleri. Bunun bir diğer güzelliği de yapım yılları arasında uzun zamanlar geçmiş bir serinin tutarlılığını görmek ve hikayeyi anlamak adına iyi bir yol olduğunu düşünüyorum. 

Ben serinin aslında bütün filmlerini beğendiğimi söylemek isterim. Ama bana daha yakın gelen episode IV den sonrakilerdir. Yani Luke Skywalker ‘ın olduğu bölümler.  Ayrıca İndiana Jones  serinin yıldızı Harrison Ford'un gençliğini görmek bu filmde oldukça güzeldi. Evet, seriyi tamamladıktan sonra Star Wars müptelalarını biraz olsun anladım ve hak verdim diyebilirim.

Sevgili Star Wars tutkunları bu yazı sizi tatmin etmeyecektir; bunun farkındayım. Ama bu daha çok benim gibi Star Wars’a önyargısı olan ve bilim-kurguya uzak olan izleyicilerin korkmamaları ve tüm seriyi kısa zamanda izlemelerini tavsiye etmek içindir.

Güç  sizinle olsun..

4 Kuş Sesleri:

aynen...hem star wars izlemedim popüler oluşu uzaklaştırdı sanırım hem de bilim-kurgu'dan zerre haz almıyorum.Ama bu yazıdan sonra izlicem galiba teşekkürler :)

sevgili bittersweetçım:) inan bende öyleydim ama tek bir şey söylüyorum: izle.ama öyle kasılarak değil keyif almaya bak,dalga geç hatta bazı sahnelerde.bu durum filmi daha da keyifli yapıyor.ben kimi yerlerde çok güldüm :))

çokta geç sayılmazsın şimdi de 3D olarak vizyona girecek yeni seriden itibaren..

3d bizi bozar:)) o değilde ben 3d film daha hiç izlemedim :/ onu da yapmak lazım tabi