3 Temmuz 2012 Salı

Çünkü üstüme gelme lan sen de

Ondan ayrı kalmayı beceremediğim her bir dakikanın bedelini o anda, sonrasında
ve gece yatağıma yattığımda fazlasıyla ödüyordum.
Vicdan gününü sektirmeyen bir alacaklı gibi
dikiliyordu karşıma



Ondan uzak durmalısın.
ondan uzak durmalıyım
Senin bir kız arkadaşın var.
benim bir kız arkadaşım var
Üstüne üstlük onun da sevgilisi var.
onun da bir sevgilisi var
Ne olacak?
bilmiyorum
Gözlerinin içine bakabilecek misin her ikisinin de?
bilmiyorum
Zaten başlasa da yürümeyecek bir ilişki.
başlasak da yürümeyecek
Onun ve senin bambaşka hayatlarınız var.
bambaşka hayatlarımız var


Mavi gözleri, mavi gözleri, mavi göz, mavi, ma…


Zaten kabul edeceğini de nereden çıkardın ki?
kabul edeceğini de nereden çıkarıyorum ki
O kadar kolay mı?
 kolay değil



Ensesini açıkta bırakan kısa sarı saçları… sarı saçları… saçları..


Önce nazikçe reddedecek sonra da herkese anlatacak.
öyle olacak
Gülüp alay edecekler seninle
rezil olacağım
Ve bir daha onu göremeyeceksin.
 ve bir daha onu göremeyeceğim



Bembeyaz teni, bembeyaz teni, bembeyaz, beyaz…


Yeter! Artık onu düşünmeyi kes! Saçmalama!
saçmalamamalıyım
Evet!
ama elimde değil.

Yanlış olduğundan emin olsam da,
uzak durmam gerektiğini bilsem de yapamıyorum.
Onunla yan yana geldiğimde ateşin rüzgarla yan yana gelmesinde olduğu gibi
ani bir yangın başlarken midemde ve vicdanım su basmaya çalışırken o söz dinlemez alevlere ben de vicdanım gibi bunun olmaması gerektiğinin farkındayım. Ama hangi canlı ona hayat katan bir varlıktan uzaklaşmak istemiştir ki? Ben de isteyemiyorum açıkçası. Aklım ne derse desin duygularım başka bir şey istiyor. Yasak bir şey, olmayacak bir şey, olsa da olmayacak bir şey. Ve bu çekim alanının etkisine karşı koyamamak yaşadığımı hissettiriyor. Heyecanlandırıyor. Tüm bunlardan sonra geriye vicdanıma hesabı ödemek kalıyor. Neyse ki varlığı varlığımı sarhoş ediyor. Ve sarhoşken hesap pek de umursanmıyor.

0 Kuş Sesleri: