27 Şubat 2013 Çarşamba

LE DİALOGUE

-Merhaba güzel bağyan seni tanıyabilir miyim?
-Bilmem tanıyabilir misin?
-Gözüm bir yerden ısıracak ama..
-Nasıl bir yerden?
-Masum bir yerden. Mesela burun!
-Olmaz burnum çok acır benim.
-Yanak?
-İlla ısırmak zorunda mısın?
-Yok tanıyabilirim de.
-Nasıl tanıyabilirsin?
-İyi tanıyabilirim.
-Emin misin?
-Hayır Uğur’um.
-İğrenç misin?
-Hayır Uğur’um dedim ya.
-Öfff. Sıradaki!
-Hayır yaa bir dakika ne sırası? Bir hakkım daha var.
-Nerden oluyormuş?
-Yeşil mantar yedim az önce.
-Kendini Mario mu zannediyorsun?
-Sen kendini prenses mi zannediyorsun?
-??!!
-Bir dakika öyle demek istemedim.
-!!!
-Açıklayabilirim.
-Emin misin?
-Emin miyim?
-Olsan iyi edersin.
-Kimsem?
-Hayır oysan değil olsan.
-Ne olsam?
-Adam olsan.
-Sünnet olduktan sonra olduğumu söylemişlerdi.
-Acımıcak da dediler mi?
-Dedi ORRRR…. kun Abi.
-Orkun Abi kim?
-Sünnetçim.
-Yalan söylemiş.
-Olabilir. Sen nereden biliyorsun ki?
-Ben eskiden erkektim kestirdim.
-Oha harbi mi?
-Hayır salak harbi değil.
-Olsun ben estetik ameliyata karşı değilim zaten.
-Oha hayvan.
-Nerede?
-Hemen önümde.
-Benden mi bahsediyorsun?
-Hayır kuşlardan bahsediyorum. Şimdi yürümeye devam edebilir miyim?
-Edebiliriz.
-Miyim dedim.
-İz dedim.
-Abim desem?
-Annem derim.
-O zaman iz mi? İm mi?
-Hayatı 2’li seçimlere sığdırmayı doğru bulmuyorum.
-Peki bende ne buluyorsun?
-Bende olmayanı.
-!!??
-Dur! Öyle demek istemedim.
-Ne demek istemedin?
-Boş ver. Her şey Türkçe’nin suçu.
-Bence de boş ver. Hadi gidiyorum ben, görüşürüz.
-Görüşür müyüz?
-Hayır.
-Teşekkür ederim.
-Ne alaka?
-Bilmem içimden geldi.
-Bence içinden gelenleri tutmalısın.
-Etraf kalabalıksa bazılarını tutuyorum tabi ki.
-Bence sen emin olma iğrenç ol.
-Uğur niye seçenek olamıyor?
-O en kötüsü.
-Ha beni düşündüğünden.. Beni önemsemenden duyduğum mutluluğu anlatamam.
-Bence de anlatama.
-Beğenilere saygım var ama ben pek sevmiyorum, çok melankolik.
-Ne melankolik?
-Anathema.
-O nereden çıktı?
-Geçen Londra’da çıkmışlardı galiba.
-Hayır nereden çıktı diyorum. Off çok yoruldum.
-Şurada banklar var. İstersen biraz soluklanalım.
-Ben soluklanırım.
-İyi o zaman ben de yanında otururum yalnızca.
-Off tamam ama hiç soluklanmayacaksın.
-…..
-Kalkana kadar da soluğunu tutacaksın.
-O kadar çabuk mu kalkacağız?
-Hayır oturabildiğim kadar uzun süre oturacağım.
-Ne güzel.
-???
-Hangi bölümde okuduğunu sormuş muydum?
-Hayır sormamıştın.
-Sorabilir miyim?
-Hayır soramazsın.
-Küçükken babamla denizde nefes tutma yarışması yapardık. Ama ben sonlara doğru……

0 Kuş Sesleri: