11 Şubat 2013 Pazartesi

SEVDİCEĞE YANAŞMA UĞRUNDA HER YOL MÜBAHTIR

*Yakı: Kas zorlanmaları ya da soğuk alınması sonucunda vücutta oluşan tutulmayı gidermesi amacıyla ağrıyan bölgenin üzerine yapıştırılarak kasları ısıtması suretiyle tedavi eden alternatif tıp şeysi.


Gece saat 2 buçuk gibi eve girdiğimizde evdeki herkes uyumuştu. Çok az salonda takıldıktan sonra odama geçtik. Bir süre havadan sudan konuştuktan sonra uykumuzun geldiğine karar verip yatmaya karar verdik. Ve mücadele başladı.

Kendisi, benimle birlikte gece saat 2 buçukta eve gelen kadın, çok zamandır hoşlandığım kadındı. Olay bir şekilde gelişti ve o geldi. Ne yapmalıydım? Ne yapmalıydım? Emanete hıyanet mi etmeliydim? Emanete hıyanet etmek istiyordum. Ama sanki bu istek sol omzumdan kulağıma fısıldanıyordu. Bu durumda doğru seçenek olmamalıydı. Ama sağ omzumdan hiç ses çıkmıyordu. Ne yapmalıydım?

Ben bunları düşünürken beraber yatağını yaptık. Yatağın onun yatağı olduğunu tek bir yastık koymasından anladım. Tek bir yastıkta kocamak için çok gençtik. Bu durumda tek yastık sadece kendisi içindi ve bana kanepenin yolları gözükmüştü. Ancak pes etmemiştim. Hadi senin yatağını da hazırlayalım dediğinde isteksiz tavırlarla yastığıma kılıf geçirdim. İçimden hiçbir şey yapmak gelmediği için kanepeyi açmayıp yastığı oturma yerine fırlattım ve yattım. Oha öyle mi yatacaksın? Üşürsün. dediği anda aklımda kocaman bir ampul yandı. Evet dedim başka bir örtü yok ki. Köpek gibi yalan söylüyordum kanepenin altı battaniye kaynıyordu. Ama artık geri dönüşü yoktu. Kendimi acındırarak yanına ulaşmayı umuyordum.

Diyalog üşürsün - üşümem, saçmalama - saçmalamıyorum, git arkadaşlarından al bir şeyler – alamam hepsi uyudu düzleminde bir süre daha devam etti. Israrla üşümediğimi söylerken vücut dilimle üşüyor gibi davranıyordum. Yattığım yerde büzülüyordum, ellerimi apış arama sokuyordum, devamlı sağa sola dönüyordum. En sonunda acıdı ve ısıtıcıyı bana doğru çevirdi. Allahım neden? Bunun üzerine kalktım ve tuvalete gittim. Tuvaletim yoktu ama gitmemin nedeni dönüşte rahat olamadığım ayağına kanepeyi açmaktı. Çünkü yatağım belki de çok dardı. Ama kanepe açılınca 2 kişilik oluyordu. Belki o zaman yanıma gelip yorganını benimle paylaşırdı. Kanepeyi açtım ve tekrar üşüyor modunda büzüle büzüle rol kestim. Oyunculuğuma diyecek bir şey yoktu ama onun da inadına diyecek bir şey yoktu. Gelmeyeceğini anladığımda artık çok geçti. Bu saatten sonra yapacak bir şey yoktu. Battaniyeyi düşünürsem belki ısıtırdı.

Sabah uyandığımda her yerim tutulmuştu. Her yerim yine tutulsaydı ama böyle tutulmasaydı. Hayat tüm esprilerini bu yıla mı sakladın yoksa gittikçe komik mi oluyorsun bilmiyorum. Ama güldüm sana. Sesli güldüm hem de…

2 Kuş Sesleri:

Taktiklere bak. Eminim arkadaş da hiç anlamadı.

Anlamadı sanırım:) Sonra anlattım gerçi. Aslında beraber uyumak için sonuca epey yaklaşmışım ama son hamleleri yanlış yaptık işte. kısmet :)