26 Temmuz 2013 Cuma

Var Olmanın Zoraki Oyunu

ibneliği de barındırıyorum içimde, piçliği de
orospuluğu ve pezevenkliği
belki kaltaklığı, belki namussuzluğu
şehveti ve arzuyu
duydunuz ve... hadi gelin şimdi
saldırın bana
koparın tüm parçalarımı vahşice, bir kalıp küflü dişlerinizle
paramparça olsun bedenim her bir parçam başka bir ağızda
ve o zaman ışıldasın ruhum gövdemin ayrılan yerlerinde
yükselsin özgürlüğün çekirdeğine
ihtiyacı olmasın kanatlara kendi hafifliğinde
ve siz bedenimin kanlı parçalarını ağızlarında taşıyanlar
ve siz o an gözlerinizde taşıyın korkuyu
garip bir his kaplasın içinizi
titresin cansız bedeniniz
kusun benliğimden kopardığınız lanetle
ama atamayın hiç birini
yavaş yavaş yeşersin içinizde
ben de korktuğunuz her bir parça her birinizde
korkun korktuğunuz şey olmaktan
ve hiç bir şey yapamayın
çünkü öyle hissedin
mantığınıza söz geçiremeyin
olduğunuzu reddedemeyin sonsuz denemelerinizde
ve yok olup gidin kendi anlayışsızlığınızda
hatırlanmayın asla
kendiniz tarafından bile
ve ben
ve ben bir eylül sabahında rüzgarların getirdiği yağmur olayım
süzüleyim sarı yaprakların üstünden yumuşak toprağa
ıslak toprağın kokusuyla can bulsun bedenim
rüzgarlar versin şeklimi
ve ben yeniden deneyeyim
var olmanın oyununu

0 Kuş Sesleri: