Günlük #1 - Özleştik be blog!



Sevgili blog,

Özleştik be! Çok oldu dertleşmeyeli. Dertler mi bitti? Yoksa yazamayacak kadar çoğaldı mı? Bilemiyorum.


Çok şey oldu sanırım hayatımda. Askere gittim, geldim. Bunları sana söylemedim sanırım. Evlendim, Şarköy'e taşındım. Beş buçuk yıldır hiç yapacağımı düşünmediğim bir işle uğraşıyorum. Sanırım iyiyim işimde ama mutlu muyum bilemiyorum. Tek güzel yanı evden çalışıyor olmam yani.

Geçen yıl Youtube'da daha aktif olmaya başladım. Diziler, filmler ve kitaplar hakkında konuşmaya çalışıyorum. Ama yazmak gibi değil elbette. Belki daha sık görüşürüz bundan sonra.

13 Ağustos'ta Reşat nişanlandı! Bunu da söylemem gerek. Bakalım ne zaman evlenecek? Uzasın istemiyor.

Şarköy'de tezgah açıyoruz. Eski lunaparkın orada. Hatice yapıyor, ben de ona olabildiğince yardım ediyorum. Zencefil Design!

Planlarımız var. Dükkan sahibi olabilsek keşke! Aslında uçuk bir hayal değil. Şarköy'de bunu yapabiliriz. Atölye olarak kullanacağımız, kendimizi ve işimizi geliştirmemize yardımcı olacak bir yere ihtiyacımız var. Kira vermek istemiyorum.

Bir buçuk yıldır İstanbul'u görmedim. Yalan yok, çok özledim onu da. Beşiktaş sahili özledim. Vapurla karşıya geçmeyi özledim. Bizim çocuklarla zaman geçirmeyi özledim. Gerçi çoğu başka şehirlerde şimdi.

30 Ağustos'ta da Serhat evlenecek. O zaman büyük bir kısmıyla görüşeceğim. En azından hasret gidereceğiz.

Bu başlangıç olsun be blog! Ayrı kalmayalım. Yine görüşürüz...

Yorumlar