Şişmanlar Yarışıyor!



Yer Şarköy. Saat 03:14 civarı. Halbuki yatağıma yatmış, uyku haline girmiştim. Biraz televizyon izleyip uyurum diyordum. Önce “Bir Çocuk Sevdim” adlı diziyi bitirdim. Uyumak pek de bana göre değildi. Sonra şişmanların yarıştığı bir program başladı. Bu arada şunu da söylemem gerekiyor. Televizyon sadece üç kanalı gösteriyor. Star, Atv ve Haberturk. O da muhteşem Türk aklının ürünü olan televizyonun arkasına evde bulunan metalin sokulması suretiyle. Bu da bir adet çatal.

Program şişmanların verdiği kiloları dinleme ve dambıl kaldırma, indirme gibi hareketlerini izleme üzerine kurulu. Anladığım kadarıyla arada bir de yarışıyorlar ve ödül kazanıyorlar. İzlediğim yarışmada ellerinde ortasında delik bulunan bir tahta ile top taşıyorlar. Otuz adet top taşıyan grup günün galibi olacak. Ve uzun uğraşlar sonucu kırmızı takım kazanıyor. Bu arada sürekli yarışmayı anlatıyorlar ve koşmalarından bahsediyorlar. Çok dikkatli gözlerle izlememe rağmen koşmalarına dair bir iz bulamadım. Anlaşılan şişmanlar yürümeyi bilmiyorlar.

Ödül mü? Ailelerinden gelen mektuplar. Kırmızı takım gözyaşları içerisinde Ebru Hanım'dan mektuplarını alıyorlar. Normalde gülüp geçeceğim şeydir ama benim de gözlerim doluyor. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Fakat Ebru Hanım'ın kırmızı takıma sorduğu, “mavi takımın mektuplarını verelim mi?” sorusuyla hüzün bünyeye yayılıyor. Sanırsınız yıllardır görmedikleri ailelerinden uzaktalar, gurbetteler. Öyle bir duygu seli mevcut. Bunları izleyenin ağlamaması imkansız neredeyse. Ben de onlara eşlik ediyor, şişmanlarla şişmanlaşıyorum.

Tabi ödüller mektup olunca iki takımda evde bir araya gelip, birbirlerinin mektuplarını okuyorlar. Aslında herkes kendi mektubunu kendisi okuyor da, herkesin duyacağı şekilde. Bundan sonra biraz önce ağlayan o insanlar da gülüşmeler, kahkahalar laylaylomlar. Ortam bir anda şenleniyor. Ve final, yarışma bitiyor. Ben de ağlamaktan kurtulamayan bünyemle bu yazıya gömülüyorum.

Star'da bu seferde, ev dekorasyon programı başlıyor. Onu da izlemeden yatmam artık. Zaten Haberturk'te enerji bakanı var. Onu mu izleyecektim?

Yorumlar

Arrow Cave dedi ki…
tmm onlar yarışsın fakat duble mimlendiniz kamuoyuna bildiriyorum;D
:D teşekkürler.. şu memleket sevdam bi bitsin :) eğlenceli görünüyorlar :)