dert benim ki...

Dert benim ki... Sensizliğin derdi ve sürekli seni düşünmenin derdi. Yokluğun yakar benliğimi, hayalin hep gözümün önünde. Bir an çıksan diye düşünürümde aklımdan,bir an bile çıkaramam aklımdan. Nasıl anlatacağım sana seni sevdiğimi. Sen yokken kanadı kırılmış bir kuş gibi uçamaz, emziği ağzından alınmış bir çocuk gibi ağlar olurum. Düşünceler boğazına her an birşeyler düğümler mi insanın? Sanırım evet. Yine düğüm düğüm boğazım. Yalnız olsam ağlarım. Sen görmüyorsun ama gözyaşlarımı çok iyi saklarım. Sen hiç göremezsin benim ağladığımı. İçin için ağlarım, sen yokken ağlarım. Öyle dik durduğuma bakma bende ağlamasını bilirim. Saklarım gözyaşlarımı,acımasın kimse bana, acınmak istemem. Şarkıda da şöyle der; "yalnız dikkat acımayın, acınmak canımı en çok acıtandır" çok seviyorsan çok ağlarsın. Çok ağlıyorum. Ve hiç suçun yok sevilmeyi hakediosun. Özledim. Şimdi tek yaptığım doya doya bakayım dediğim anları düşünmek, bir kaç fotoğrafa bakmak. Biraz değiştirerek söyleyeyim; sana beni sev demeyeceğim ama sen beni yine de sev.
HOŞÇAKAL 06.2007

Yorumlar