Ayrılığa mı? Kavuşmaya mı?


Tam üç ay olmuş birşeylerden ve birilerinden kopalı.. Bugün 1 Eylül, tam üç ay.. Birşeyleri geride bıraktım, düşündüm durdum.. Bu sabah öylesine birgüne uyandım yine de işte sıradan bir cumartesi ve o elem şarkı ya da şiir aklımın bir köşesinden geçiyor her cumartesi olduğu gibi..


Dükkandayım şuan ve Ahmet Kaya'dan Yakamoz çalıyor. Semih yarın gidiyormuş. Çarşamba Cenk gidecekmiş İstanbul'a ve sonra da cuma günü Reşat gidecek. Şarköy'de yalnızlık arkadaşlarımız dostlarımız gidiyor. Erkan'ına da askere yolladık bir hafta önce... Yavaşa yavaş bazı şeylerin sırası da bize geliyor, bana yani... Ondan bir kaç gün sonra da ben İstanbul yolcusu olacağım. İnsan arkadaşlarını özlüyor ne kadar yeni tanışmış olsakta. Barış,Sezgin ve Özer ile yaşanacak çok yurt anısı var sanırım ya da daha çok batak oynayacağız..


Şarköy hey gidi Şarköy, ayrılığımız yaklaşıyor ve ben seni bütün sıkıntına rağmen özleyeceğim yine de...




HOŞÇAKAL 01.09.2007




Yorumlar