Film gibi



Bir garip Doruk.... Cümle budur ve saat tam olarak 02:27 dir... Mayıs'ın 13'dür ve ölesine önemsiz bir gündür belki birileri hatırlatana kadar... Dersler var, sınavlar geliyor... Hayat zorlaşıyor, bense gökyüzünü boyayacağım, Veliden devralıp; ben aldım kimse vermedi bu görevi... Vallaha da ben boyuyorum artık... Bir gün bambaşka boyarım belki ama şimdi mavi... Ne var kaybedecek çok şey beklerken kazanılmayı... Kaybetmek iyidir çünkü kazanılacak şeyler belirir ardından.. Her neyse efendim, bu ara fotoğraf çekme merakı sardı beni... Çek çekebildiğin yere.... Kendimle konuşuyorum pervasızca, keyiflice ardından memnunsuzca... Karmaşığım en basit denklemlerin içinde.... Sonu belli olmayan film gibiyim; hatta o film benim... O zaman ne kaldı söylenecek, izleyin ve görün...


Hoşçakal 13.05.2008

Yorumlar