İlklerin Gecesi

27 Temmuz 2008, hayatım da ki farklı günlerden biri... Güne Bodrum'dan İstanbul'a gelerek başladım... Sabaha karşı saat 02:30 da Kadıköy'deydim. 03:30 da Kaynarca'da yatağım da.. Sabah saat 10:00 da kalktım ve bahçe de babanem, halam ve dedem kahvaltı ettik.. Sonra saat 13:00 gibi evden çıktım ve Sirkeci'ye bozulan fotoğraf makinamın lensini yaptırmaya gittim fakat günlerden pazardı ve kapalıydı ehh öylece kaldık tabii bunun akabinde ordan Karaköy'e elimde balık ekmeğim ile yürüdüm, tramvaya bindim ve Kabataş'a gittim. Ordan da Gültepe'ye doğru yola çıktım eve vardım ve 1 saat kadar dinlendim.. Tabi ordan da çıktım ve metro aracılığı ile Mecidiyeköy'e yolladım... Saat 19:00 gibi stada ayak basmış ve Pentegram'ı ön grup olarak dinlemeye başlamıştım... Ardından Doum diye bana göre saçma bi grup çıktı ve tabiki ardından 21:30 suların da Metallica... Vay bee "natink els madırs" ı canlı dinlemekte varmış bu hayatta... ehh bitti konser... İlk defa Metallica, ilk defa Ali Sami Yen, İlk defa paralı bi konser ve stadyum konseri... Bunca kalabalık v.s.

Hoşçakal...

Yorumlar