Filmden..



Genel de film üzerine bir şeyler yazmam ama iki-üç satır arttırayım dedim. Issız Adamdır filmin adı.. İnsanoğlu şartlandımı bir şeye o şeyden gerçekten zevk almayabiliyor sanırım. Sürekli birilerinin kötü, ne var lan bunda demesi heralde beni de etkilemiş, veya sonunda ağlıyorsun çok acayip gibi şeyleri gördükçe; ağlamadım üstüne güldüm de diyebilirim. Burdan film kötüydü demek istemiyorum; sanırım aşk meşk palavra da demek istemiyorum benim için, komik geldi. Yapmacık geldi hareketler.. Böylesi vardır elbette, ama ben kaldıramıyorum. Zaten sevişerek aşık oluyorlar birbirlerine film de. Azgın adam Alper çok haşin. Kadınımız Ada'ysa bek naif. Alper lükse düşkün, statü peşinde koşuyor.. Ehh alttan alta çalışanlarıyla ahbap ilişkiside yürütebiliyor. İşte hayatın bir anında tavlayı veriyor Adacığımızı. İlk öpücük hoştu kabul etmem gerekir ki. Bu arada bu sıkıcı anektodları geçip, daha hikaye dışı şeylerden bahsedeyim. Bol müzik vardı, hem de bol bol, zaten eski plak koleksiyonu var bu ıssız adamın.. Hani şöyle desem yeridir, kızı evdeki koleksiyonuyla ayartıyor ya da kızın deyimiyle yiyişiyorlar.. Neyse Efenim, müzikler idare eder ama her müzik duyduğumda olayı klipsel bir havaya dönüştürmüş Çağan bey. Eee ben film izleyecektim, yer yer göze hoş gelen kamera kullanımları var. Şunu da söylemek isterim, sanırım müzikten çok filmi berbat hale getiren tek bir şey var, oyuncular çok konuşuyorlar, sanırım hiç susmuyorlar. Az sussaydınız be, daha iyi olabilirdi. Yer yer film de lirizmin üst noktalara çıktığı aşikar, iyi de oluyor aslına bakarsanız. Bu duygu yüklü insanlar hep var, filmde ki karakterlerde var.

Bir kaç şey daha yine de gitmeyin demem ben filme, neden gitmeyeceksiniz ki, ben gitmişim beğenmemişim bu yüzden mi? Yok ya gidin kararınızı siz verin, ehh ben bu tür filmleri sevmem de gitmem diyorsanız bir şey diyemem ama kimselerin laflarına gelmeyin..Hıncal Uluç'u lütfen dinlemeyin. Haşmet Babaoğlu'nu da dinlemeyin, canınız ne istiyorsa onu yapın. Filmde bolca gülerseniz beni aklınıza getirin.Sağlıcakla kalın.

Hoşçakalın

20.09.2011 notu: Ne berbat eleştiri değil mi? Haha!

Yorumlar

sid dedi ki…
ben beğenmedim.
idare eder işte, beğenilecek pek bişiyi yok ..