Eve Veda Demek

Gültepe'den son kez yazıyorum.. Sanıyorum ki öyle durumum şu an. Evi topladık, herşey bir köşe de öylece duruyor. Bu evi terk ediyoruz, ayrılıyoruz. Garip geliyor, bir ev tutmak için ne kadar mücadele etmiştik halbuki. Bugün mücadelemiz sona eriyor. Bitti demek ilginç geliyor ama diyorum işte BİTTİ. Hoşça kal Gültepe. Hoşça kal evimiz. Özleyeceğim burada geçen günleri. Muhabbetleri, içmeleri arkadaşlıkları vs. Neyse olur arada böyle.. Burukluk var ama atlatabilirim.. Gülümsemeye devam ediyorum bu yüzde. Bambaşka şeylere içeriz, bambaşka yerlerde...

hoşça kal.

Yorumlar

..Çağbella.. dedi ki…
ayrılıklar hüzün verir çoğu zaman... bir şehirden birilerinden ya da sana ait hissettiğin herhangibi şeyden koparken.İşin kötüsü geçmiş zamanı geri getiremiyoruz...Gülümseyebilmen o kadar hoş ki...bu yüzden güçlüsün sanırım ya da benim gözümde ;)