İstanbul

Doruk Önal Beşiktaş'tan bildiriyor:

Sıcak bir İstanbul günündeyiz. Yaklaşık olarak 1 saat önce Özer ile kahvaltı ettik. Faruk'un yerinde. Kafenin adını tam olarak bilmediğimden böyle diyorum. Kahvaltıcıya geldiğimiz sırada Neşe ve Asena'da oradaydı, onlarda tam kalkmak üzerelermiş, biz oturduk. Acılı, sucuklu, kaşarlı menemenimiz ve bal kaymak eşliğinde çayımız ile birlikte mis gibi kahvaltımızı ettik. Özer biraz hasta, şuan eve geldik, İstanbul sıcağına dyanamaadık. Yanımda yatmakta Özer. Düşük bir cümle oldu idare ediveriniz. Bir yandan youtube'dan şarkı açtım, dinliyorum. Fikret Kızılok'tan Haberin Var Mı şuan bitti. Şimdi bir başkasına geçtim.

Birazdan Özerle Taksim'e gidelim diyoruz. Aslında teklifi ben yaptım o da kabul etti. Neyse işte böyle sürüp gidiyor. Can sıkıntısı eşliğinde geçiyor zaman. Şimdilik bu kadar yeter. Görüşmek üzere.

Hoşça kal.

Yorumlar