şenlik menlik

1 haziran 2009, her sene farklı manalara geliyordu. bu sene pek manasız. bu sene ne yaptım 1 haziranda, vallahi mimar sinan şenliklerinde adı akademifest olan, ilk defa gittiğim, uyduruk bir şekilde de olsa reggie müzikle deli gibi dans ettiğim bir gün oldu. bugün 2 haziran şenliklere tam gaz devam, insanların pek eğlendiğini sanmıyorum, bazıları taklit yapacaktır elbette, adamları o kadar eleştirdim durdum belki abartmışımdır ama anca bu kadar olmuş.. eehhhh ben aslında eğlendim çünkü kimin çıktığını umursamadım, ben gerekli lafımı da dedim, şimdiye kadar laf edemeyenlerde bu şenlikler berbattı, hiç beğenmedük felan dimesinler vesselam, hakkınızı aramazsanız, mücadelenizi vermezseniz önünüze konanı yemek zorunda kalırsınız.. bira da 5 tl bok yesinler.. ama ben naptım bi tane soktum pantolon içinde.. yarasın bana... eğlendim, dans ettim.. ama bence de kötüydi 1 haziran günkü şenlik umudum var yine de en azından diğer günlerde selim sesler, yasemin mori falan beklentimi yükseltiyor.. ama sanıyorum ki mimar sinan'ın en iyi şenliği bu olmamıştır.. yani umarım öyle değildir.. ayy ne yazdım, hadi görüşürüz..

Hoşçakal

Yorumlar