Ben yokken

Günlerden Cumartesi yani 11 Temmuz 2009. Sıradan bir gün daha son buluyor. Günlerdir Kaynarca’dayım. Para biriktirmek uğruna sıkılıyorum. Pazar günü Sınıftan arkadaşlarla buluşacağım. Arkadaşlarımı daha okul bitmeden özlemeye başladım bile, sanki okul bitmişcesine. Tabi insanı üzüyor bu ayrılıklar. O yüzden kalan zamanı iyi değerlendirmek gerek diye düşünüyorum, bunun yanında herkesinde böyle düşünmesi gerekmiyor değil. Pazartesi günü Samsun’da tanıştığım çok sevdiğim insan Mustafa İstanbul’a geldiği için onunla görüşeceğiz sanırım en azından görüşmeye çalışacağız, daha sonra Sezgin gelecek, birazda onunla görürşüz 2-3 gün kalacakmış. Özledim doğrusu. Barış Yalova’da belki o da gelir, gelmezse ben Yalova’ya gitmeyi düşünmekteyim bir süre. Orada bir kaç gün geçirdikten sonra Şarköy’e kaçabilirim, bakalım nasıl olacak. Yalova’ya gitmeden önce Bursa da durup Sezen’i de görebilirim bir de. Neyse hayat böyle devam ediyor. Şarköy de Reşatla falan takılırız diye düşünüyorum. Bayadır zaman geçirmedik onunla. Reşat gerçekten en iyi dostum benim, bunu söylemek pek zor değil.

Ağustos’un 10’unda Mardin’de bir fotoğraf atölyesi var, Onur beni oraya davet etti. Ben de başvurumu yaptım umarım gitme fırsatını yakalarım, Hem Mardin’i görmek hem de biraz vakit geçirmek istiyorum, sanırım değişiklik arıyorum. Bu arada aklıma geldi Reşat’a başvuru formunu atacaktım hemen mail olarak atayım ona.

Son olarak da şunu diyeyim bugün babanem halam falan Kaynarca sahilinde bir yerde mangal yaptık çok uzun zaman olmuş mangal yapmayalı, keyifliydi. Tabi ben biraz sıkılıp erken kalktım ve bunları yazıyorum Hadi sağlıcakla kalasın.

Hoşça kal.

Yorumlar