Yolcu

Son yıllardaki en kötü yazım. Yaz sezonu yani. Yarın Şarköy'e gideceğim. Reşat orada onunla zaman geçiririz. Teyze ve eniştesi trafik kazasında vefat etmiş, pek keyifli değil. Neyse bunları geçelim. Bu yaz kendimi daha da geliştirmeli, işe girip para kazanmalıydım. Ruhum acayip tembel hiç bir şey yapamıyorum. Sanırım sene içinde yurda çıkıcam o zaman bir iş bulup çalışmaya başlayabilirim diye düşünüyorum. Umarım bunu yapabilirim, o zaman kendimi bir işe yarar hissedeceğim.

*

Kaç gündür haberleri takip edemiyorum, doğrusu birazda içimden gelmiyor. Sürekli Ergenekon ile ilgili bir şeyler dönüp duruyor. Saçma sapan şeyler doğrusu. 2.si ile 1.sini birleştireceklermiş. Darbecilere yargı yolu açılmış v.s. sanırım bunlar eskimeye bile başladı ama ben çok sıkılıyorum.

*

Doların fiyatı düşmee başladı bu benim için olumlu bir haber. Çünkü 450D Canon fotoğraf makinasını almak istiyorum ve dolar üzerinden satışı yapılıyor. Geçen sene az daha alıyordum sadece 10 gün geç dolar fırlasaydı alacaktım, delirmemek içten değil. Neyse almak için elimden ne geliyorsa yapacağım. Ama okul zamanı kesin bir iş bulmalıyım.

*

Neyse kısa keselim. Şarköy'e gidince pek nete giremem heralde. Ananemin evinde kalacağım. Yalnız başıma kafa dinlerim ve kimseyle tartışmak-kavga etmek zorunda kalmam. Bilgisayarımı da alıyorum yanıma, iki tane de kitap aldım. Aslında üç ama biri bitmek üzere (Roman Yazma Sanatı). Hala nasıl bir tez yazacağım konusunda tam bir fikir oluşmuş değil kafamda Edebiyat Sosyolojisi'ne sarabilirim bakalım yanıma bir de onunla alakalı bir kitap aldım. Bizim Ömer Naci Soykan'ın derlediği bir kirap bana yol gösterecektir umuyorum ki.

*

Haydi görüşmek üzere, yazabilirsem Şarköy'den de sizlere yazarım.

Hoşça kalın.

Yorumlar