Cannibal Holocaust [1980]




Dün akşam eve gittikten sonra televizyon da önce Fenerbahçe'nin maçının bitimini bekledim. Eee haliyle maç 42 dakika uzayınca baya bekledim. Sonra yine her gece yaptığım gibi film izleme işine koyuldum. Akşam seçtiğim film cannibal holocaust adlı filmdi. 1980 yapımı bir italyan filmi. ve gerçekten şunu diyebilirim ki. Fazla gerçekçi. Hatta filmin bazı sahnelerinin gerçek olduğunu düşündüm ve bütün gece beynimi yedim durdum. Biraz önce yaptığım internet araştırması sonucu sahnelerin gerçek olmadığını öğrendim. Tabi hayvanların vahşice katliamı dışında. Bir çok insanın kafası kesiliyor. İçlerinden kazık geçiyor. Bütün organları parçalanıp yeniyor, hatta çiğ çiğ. Bu tür şeylerden hoşlanmıyorsanız, sadist bir ruha sahipte değilseniz izlememenizi öneririm. Fakat beni çok etkiledi. Salo ya da Sodom'un 120 Günü adlı filmin bu alanda benim için her zaman tek olacağını düşünürdüm. Fakat bu film onu da aştı diyebilirim. Fimin afişini buraya koyuyorum. Bu bile sizi etkileyecektir, eğer filmi hala izlemediyseniz. Ve emin olun 1980 yılında yapılabilecek efekt ne kadar iyi olabilir ki dedirtiyor sahneler. Benden bu kadar
Hoşça kalın.

Yorumlar