Şarköy'de Hayat

Merhabalar,

Bugün Reşat saat 13.00 sularında Şarköy'den gitti. Nereye mi? Lüleburgaz'a Staj yapmaya. Bense kendimle baş başa kaldım yine. Şuan bir internet kafedeyim. An itibariyle Denizlispor-Fenerbahçe maçı başlamış bulunmakta. Bunun yanında bu kadar zamandır Şarköy'de ne yaptım derseniz. Diyor musunuz? Sessizlik hasıl olduğuna göre diyorsunuz kabul ediyor ve anlatıyorum. Pek uzun sürmeyecek zaten.

*

Reşat ile denize gittik durduk. Akşamları gezdik. İlk günler ben enredeyse 1-2 tane bira içiyordum. Sonra ananemin evindeki yalnızlığım benim gidişimin 5. gününde teyzemin gelmesiyle son buldu. Ardından kuzenim de geldi ve üç kişi bir hafta boyunca beraberdik. Kuzen gitti, teyzemle takılıyoruz diyebilirim. Reşat ile bir gün moonlight adlı bara gittik. Canlı müzik falan feşmekan. Yalnız 50cl'lik biranın hele de bardakta 6 tl olması iyi değilmiş. Ve biz de olsun dedik, 35 tl hesabı bırakıp mekandan 2.5 saat sonra uzaklaştık. Bu arada Arka masa da pek de sevmediğim bir adamın olduğunu hatırlatayım. Ama olsun iyuiydi. Reşat ile yaptığımız değişikliklerdendi. Aslında benim daha farklı şeyler yapasım da yok değildi. Mesela Mürefte'ye gidebilirdik bir gün. ama olmadı. Bu aradakötü de olsa bir kısa film çekmeyi başardık Reşat ile. Şimdi merak edenleriniz olabilir. Ama kötü söyliyim. Neyse ilerleyen günlerde eve falan gittiğim bir zaman paylaşmayı düşünmekteyim. İzlersiniz. Bugün teyzem sokakta bir yavru köpek bulmuş, iyi halde değilmiş arada öleceğini düşündürten hallere giriyor. Bunalımda olduğunu sanmıyorum ama on günlük falan, annesini özledi herhalde kızcağız. adını Stanley koymak isterdim. Güzel olurdu valla. Stanley Kubrick. Bu arada Roman Yazma Sanatı adlı kitabı da bitirdim. Edebiyat Sosyolojisi kitabına başladım. Sanırım tezim bu yönde bir hal alacak. ve hesaplarıma göre 14 tane falan film izledim Şarköy'e geldiğimden beri. Araalrında güzel filmler de vardı, güzel olmayanlar da. Emir Kustirica'ya bu kadar geç başlamış olmamdan dolayı üzgünüm. Ama her şeyin bir sırası varmış demek ki. Çok konuştum sanırım. şuan sahile oturup bir bira içesim var, buradan uzaklaşayım ben bari.

Hoşça kal.

Yorumlar