Altan Bal'ı gördüm

Öğleden sonra Melike ile buluşup bugün açılışı yapılacak olan, İstanbul Hatırası Fotoğraf Merkezi'nin açılış kokteyline gittik. Açılış kokteyli de ne garip şeymiş. Etrafta dolaşan garsonlar, meyva suyu, şarap, yiyecek falan dağıtıyorlar. Ufak bir yer, bir bahçesi var, 3 katlı girişte ve 2. katta fotoğraflar vardı. Fotoğrafların konusu Arabeskti. Fotoğraflara baktık önce. İlgi çekici fotoğraflar olduğu gibi, gereksiz gelen fotoğraflarda vardı bana göre. Tabi olay estetik değil, içerik bazlı olduğu için laf etmiyorum. Sonra birini gördüm. Tanıdığımı sanıyorum ama bir türlü emin olamıyorum, içimden "o, evet o" diyorum. Birisi "Altan geldi mi?" dedi. Doğru tahmin etmiştim. O kişi Altan Bal'dı. Geçen sene Samsun'daki atölyede kendisinden des aldığım kişi. İçimden konuşsam mı?, konuşmasam mı? dedim sürekli. Konuşmadım. İki tane de şarap içtim. Ohh mis! Neyse bugün böyle geçti işte. Altan Bal'ı görmek garipti doğrusu. O açmış orayı bir kaç kişiyle. Falan filan. Hadi yeter bu kadar.

Hoşça kal.

Yorumlar