Disko Kralı




Disko Kralı başladı yine. Artık bu adamın programlarını pek sevmiyorum doğrusu. Hani tamamı olmasa da çoğu kısmı sıkıcı ve ızdırap dolu geçiyor benim için. Okan Bayülgen programına niteliksiz ve çok insanı çağırarak bence yavaşlatıyor. Şuan bakıyorum da iki tane salak kız var programda. Kimsenin ilgisini çekmeyen, facebookta komiklik olsun diye bile izlenmeyecek kalite de hareketlere sahipler. Kimse paylaşmaz bunları yahu. Hee bak Hayko Cepkin çıktı, hayko iyidir. Hani Hayko'yu ne kadar bilirsin dersen hiç, o da ilgimi çekmez müzik tarzıyla ama iyidir. Bunu diyebilirim. Ayrıca bu Melis Birkan'da baya ünlü oldu üzülüyorum, iyi hoşta o kadar iyi bir oyuncu mu? Bence değil. Issız Adam'daki rolüyle baya yapmacıktı ama tuttu işte Çağan Irmak'ın hatrına. Burada var bişiler yazmışız zamanında. (http://icimizdekiisik.blogspot.com/2009/01/filmden.html)



Neyse biraz az konuk ve nitelik ile bu program daha güzel olacaktır. Şimdi bir de kızsız adam'ın yönetmenini programa dahil etmişler. Farklı bir şey. Biraz Gürgen Öz yaratmaya çalışılıyor sanırım. Hep aynı deneyler. En farklı şeyleri Okan denese de kendini tekrardan alamıyor bazen. Biraz kafam da karışık yazdım işte. Sıkıyor bu program beni. İzliyoruz yine de.


Hoşça kal.


Yorumlar