Medya Kralı

Medya Kralı var şuan. Düne oranla daha kaliteli konuklar var. Yekta Kopan iyi ama gerçekten çok meymenetsiz biri. Emek sinemasında karşılaşmıştım bir kere, onlarca filme bilet alıp çıkmıştı. İF içindi sanırım. Neyse. Gerçekten Disko Kralı çok zevksiz, niteliksiz olduğunu bugünkü Medya Kralı performansıyla kanıtlıyor.

*

Bu arada twitter adlı siteyi keşfetmeye başladım. Gerçekten değişik bir site. Bir çok insanın, hayranı olduklarınızda dahil ne yaptıklarına, fikirlerine ulaşabiliyorsunuz. 140 karakterlik bir yazı alanına "ne yapıyorsunuz" sorusunun karşılığı olarak bir yazı yazıyorunuz. Tabii illa ki bunu karşılayacak bir cevap olması gerekmiyor. Garip bir site. Oray Eğin'in bloguna ulaştım buradan. Bu adamı sever miyim derseniz, bilmiyorum. O da beni sevmiyordur nasılsa. Arada okurum seversem yine okurum sevmezsem bir daha ki araya kadar beklerim. Ne zamandır okumamıştım. Şuan medya kralında kendisi ve oradan canlı fotolarla en azından bana kendisi olduğunu kanıtlamış oldu. Sertap Erener, Burcu Esmersoy falan var. Aslında var oğlu var. Keşfedilecek bir yer. Sevdim. Hiç bir kişisel bağlantı yok. Sadece fikir, aklına gelen bir şey v.s. gibi şeyleri yadığınız bir yer. Yararlı link paylaşımı falan da olabilir işte. Neyse yeter bu kadar Medya Kralı'nı beğendik. Bu kalitede gitsin en azından. Öperim.

Hoşça kal.

Yorumlar