Ya Şimdi Ya Hiç

Gerçekten televizyon programlarımızın kalitesi günden güne düşüyor ve değersizleşiyor. Haftalardır Okan Bayülgen'in yaptığı Disko Kralı düşük kalite seyrine devam ediyor, bugün ilk defa izleme fırsatı bulduğum Oray Eğin'in Ya Şimdi Ya Hiç adlı programı da kalitesizliğin nasıl bir şey olduğunu gösteriyor. Oray Eğin tabii ki bir birikim sahibi insan fakat gerçekten kurnaz bir tilkiden başka bir şey değil. Program yapamayacak kadar yeteneksiz, hiç bir sosyal sorumluluğa sahip olmayan, kesinlikle kendi çıkarlarını düşünen bir liboştan başka bir şey değil. Hareketleri bunu kanıtlarcasına. Kendisine istediği parayı verirseniz, kesinlikle sizin tetikçiliğini yapacak bir adam olduğunu hal ve hareketlerinden gösteriyor, en azından Okan Bayülgen biraz daha idealist bir insan. Şahin K.'yı programına çağırmasına bir şey demiyorum. Tamamen reyting uğruna yapılmış, içi boş bir olaydan başka bir şey değil. Ama adama sizi burada olay çıksın diye çağırdım da ne demektir. Oray Eğin'e de g.zeka diyorum. Al şimdi de Medyum Memiş'i programa çıkardı. Kendisinin Saadettin Teksoy'dan farkı kalmamıştır artık. Evlilik programı da yaparsa şaşırmam doğrusu. Köpeği öldü diye gazeteye ilan verdiğini falan düşünüyorum. Medyum Memişle Fenerbahçe'nin 6S karşısındaki yenilmezliğini konuşuyor. Ahh ahh!!!

Ne olacak bu ülkenin hali demekten kendimi alamıyorum. Oray Eğin gibi kendini bir halt sanan, özgürlük yanlısı sanan bir adam. Senin özgürlük anlayışına edeyim Oray Eğin. Defol lan! Puşt kafalar...

Hoşça kalın.

Yorumlar