Yıllık

IV. sınıf öğrencisiyim. Okulum bitiyor. Bir okul hayatım daha sona eriyor. Mimar Sinan da Sosyoloji okumak sanırım hayatımın şu ana kadar ki en önemli ve değerli kısmı. Burada edindiğim arkadaşlıklar, dostluklar, öğrendiklerim, yaşadıklarım v.s. her biri çok değerli benim için. Açıkçası çoğu kişi istemese de ben Yükseklisans eğitimimide burada tamamlamak istiyorum. Buranın havasını, hayatını her şeyine rağmen seviyorum. Okulun bitmesinden dolayı, okuldaki arkadaşlara bir yıllık hazırlama düşüncesi içerisindeyim. Şu dört yıl nasıl geçtinin kısa bir özeti belkide. Bize ait, bizi anlatan bir şey yapma düşüncesi. Lisedeki yıllığımı almamış bir insan olarak bu sefer taşın altına kendim elimi koymaya karar verdim. Artık on kişi yirmi kişi kim isterse onlara hazrılayacağım. İşte böyle bu geldi aklıma, yazdım. Öperim.

Hoşça kal.

Yorumlar