Bloga Öneri

Yine blog yazmak üzerine iki laf edeyim. Eskiden blog yazarken tabi ne kadar eski olabilir fakındayım ilk yazmaya başladığım da işte. Blogumu fotoğraflar eşliğinde daha doğrusu yazdıklarımı fotoğraflarla desteklerdim sanırım son zamanlarda bunu yapmıyorum. Ve karar verdim yapacağım. Herkes böyle yapmalı da demiyorum bazı bloglar ki -ara sıra blog aleminde gezintiye çıkarım- fotoğrafsızda çok değerliler, keyifliler. Hatta bazısını bir daha hiç görmemek, şans eseri karşılaşmak üzere "şutlarım" Neyse efendim, ara sıra yazıları fotoğraflarla, görselle desteklemek iyidir. Siz de yapınız. Bugün baktığım bloglarda bu keyfi aldım. Tabi biraz, aramızda "emo" diyebileceğimiz ağlamaklı arkadaşların ruh hallerini yansıtan fotolardan bahsetmiyorum, kendinizce gerçekten yazınızı destekleyen şeyler. Haydi görüşürüz.

not: bu yazıda bir görsel kullanamayacağımı fark ettim. Ne güzel!
not-2: Yahu bu yazıyı hiç beğenmedim baştan savma olmuş resmen. Kendime ceza olarak kaldırmıyorum. yuhalayailirsiz.

Hoşça kal.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
resimli mi resimsiz mi şaane olur bilmem de şu header pic çok güzelmiş. ikinci olarak o pic'in üstüne atılan yazının rengi olmamış =)) göz yoruyor. sonraa mutluluğun resmi kesik olmuş sağ frame'e sığmamış. bu da hoş bir görüntü olmamış. ilk girildiğinde kaç kişi ziyaret etmişten çok kiminmiş bu blog onu görmek daha mantıklı?? son olarak da blogta kullanılan renkler hep soğuk renkler olduğu için blog okuyucuyu içine alamıyor.

ben bunları niye yazdım? cidden şu söylediklerim çok umurumda olduğu için değil, okuyan bu haliyle de okur. yazasım geldi işte. hıncal uluç'luğum tuttu.
iyi etmissiniz. bu blogu ilk defa boyle actim ve sonra bir turlu degistiremedim. vazgecemedim. oradaki kac ziyaretci olayida bu yaziyi yazdigim gun deneme amacli koyulmustu. ve sunuda soyleyeyim mutlulugun resmini de blogun seklini degirtirmem gibi degistiremedim. her seferinde yahu guzel degil bu ama biraz degistireyim diyorum yine de kurdugum duygusal baglar buna engel oluyor. lanet olsun.