Bloglamak

Blog yazmanın şu keyifli fekat tarifsiz hali yok mu, beni öldürüyor. Neden keyifleniyorum bilemiyorum. Bazen aklıma bir şey geliyor ve bunu yazmalıyım blogta diyorum. Mesela facebook olacak küresel canavarında böyle bir yeteneği var aslında notice falan yazarak orayıda blog gibi kullanabilirim. Fakat neden yapmıyorum. Arada oraya da birşeyler karalamaktayım fakat burası gibi değil ki. Ve bakıyorum arkadaşlarım falan da blog yazmaya başladılar bu hoşuma gidiyor. Buraya ilk yazımı yazdığımda çok da umursamamıştım. Ama sonra hoşuma gitti bu iş. Hatta eskigünlükler diye de başka bir blog açtım. Eski günlüklerimi sizlerle paylaşmak adına. Çok da umurunuzda mıdır bilemem. Ben paylaşırım, siz de okursunuz. Hep demişimdir siz kimsiniz bilmem ama sanıyorum ki binlerce hatta milyonlarca hayranım var. En azından böyle saf bir düşünceye sahip olmak için blog yazmak keyifli. Neyse efendim. Yine yurt aleminden size bildiriyorum. Bu arada Diyarbakır'a gideceğimi de buradan duyuruyorum. Umarım güzel, eğlenceli, paylaşımcı bir festival zamanı geçiririm. İlk defa uçağa binecek olmam da korkutmuyor değil.

hoşça kalın.

Yorumlar