Kaçış Yok

Buraya bir süre yazmayacağımı söylemiştim, başka bir blog açacağımı da bunu şuan için uğraşlı geldiği için bir süre askıya aldım tabi açmak istediğim diğer blogda hala aklımda neyse. Bunu belirterek yazıyorum. Yazacağım şey sanırım ilk defa bu kadar kişisel olacak. Neden yazıyorum çünkü beni okuduğunu biliyorum. Eğer okumuyorsa da ne diyelim. Sen kendini biliyorsun nasılsa o yüzden isim vermeme gerek yok.

Şimdi sana buradan soruyorum. Bir pazartesi gecesi iki saat boyunca seninle konuştuktan ve bir türlü ikna edemedikten sonra soruyorum. Bana sadece şunu söyle; " kabul etmemenin nedeni başka birinin olması mıydı?" eğer böyleyse bunu bilmek istiyorum ve bana yalan söylemeni de istemiyorum. Bunun cevabını ister sende benim gibi bu şekilde ver, ister bi "evet-hayır" diye mesaj atarak. Başka bir şey istemiyorum senden, sadece bunu bilmek istiyorum. Bunu bana yapabilecek kadar hatırım vardır umarım.

Şimdi soracaksınız bundan önce hiç mi kişisel bir şey yazmadın diye. Evet yazdım ama bunu sanırım tahmin edebilirsiniz. bu benim ve biri arasında ki bir olaydan başka bir şey değil. Neyse benden bu kadar. İlerleyen günlerde Diyarbakır ve Artvin arasında nasıl mekik dokuduğumu buradan yazmaya çalışacağım.

Hoşça kalın.

Yorumlar