2010 başlıyor

Sonunda 2009 yılıyla işim tamamen bitti. 5 tane dersimi de verdim. Bir sıraya koymaksızın A-B-C-D-E gibi rengarenk notlarımın olduğunu söyleyebilirim.. Fakat asıl iş imdi başlıyor. 2009 bitti, 2010 başlıyor artık.. Neler yapabileceğimi göreceğim. Öncelikle adam gibi bir tez yazmak istiyorum. Şu tatil dönemim de, gezip tozmaktansa bunun üzerine biraz uğraşabilirsem güzel olacak. Tabii ki hayat tezden, dersten ibaret değil açıkçası. Sadece derslerde öğrendiklerim artık bana yetmez oldu, kendimi daha da geliştirmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Ve bunu yapabileceğime de inanıyorum doğrusu. Sonra eve çıkmam lazım. Barış ve Özer ikilisiyle keyifli bir şekilde eve çıkalım.. İkinci dönem geldiğin de ben okulumu bitirdikten sonra NHKM Akademisi'ne gidip, Sinema okuyayım diyorum. Yüksek lisans başvurularımı yapacağım ayrıca. Sosyoloji üzerine yapmayı düşünüyorum doğrusu.. Sosyolojiden keyif alıyorum, hayatıma anlam kattığını düşünüyorum, okuduklarımın ve daha da geliştirmek istiyorum bu konu da kendimi. Bir iş de bulursam ileri ki süreç de iyi olacaktır. Böylece hem aileme yük olmamış olacağım, hem de çıkacağımız evde -umarım çıkarız- maddi zorluk çekmemeyi düşünüyorum. Bunun yanında bir kaç tane kısa film çeksek Özer ile fena olmaz hani. Neyse kafanızı şişirdik yine.

Hoşça kalın.

Yorumlar