Tugce, geldi ve gitti.

Temsili Foto.



21 ocak gunu Tugce'nin Antalya'dan bir kac gunlugune gelmesinden dolayi Sinan, Deniz, Sidar, Dilek, Asli, Tugce (baska bu) ve Can toplandik. Aslinda herkes ayni anda gelmedi. Mesela grubun bir kismi once yemek yemisler sonra da peyoteye gidip icmisler. Iste bende tam oradan kalkmadan 10 dk. once gittim. Icemedim haliyle. Ve sikilgan, yerinde duramayan kizlarimiz dans etmek icin bizi oradan kaldirdilar. Araf adli mekana gittik. Sanirim grubun adi Rembetiko'ydu. bir sure onlar caldiktan sonra sahneden indiler. Saat 22.30 da tekrar ciktilar sahneye. Bu sirada Deniz ayrildi. O gittikten sonra Can ve Tugce'de geldi. Sanirim gecenin ilerleyen saatlerinde Tolga da geldi fakat ben oradan 23:45 gibi ayrildim. Ben giderken Tugce de hava almak icin benimle cikti. Keyfi yoktu sanirim, ben eve otobusu kacirmamayi dusunurken Tugce ile gidip Leman da birer 50lik ictik. Bir saatten fazla konustuk. Ne konustugumuzu soylemicem. gizli seyler. Neyse efendim, oradan kalktik. O tekrar Araf'a gitti. Bense otobus duraklarinin oraya ve saat 01.30 a kadar 25T'nin gelmesini bekledim. Saat 02.00 de yaklasik olarak Gultepe'ye varmistim. Suan hastayim ve Gultepedeyim.. Halsizlik var. Kotuyum iste.

Guzeldi anlayacaginiz. Insan sikca boyle toplanamiyor. Bir neden ariyor. Dusunuyorum da biz de yani bizim sinifta boyle olabilir mi diye? Elbette bunu yapanlar vardir. Sik sik gorusecek olanlar vardir sinifta. Ben sanirim Ozer'den baskasiyla gorusemeyecegim okul bitince. Belki bir kac kisiyle. digerleri cok yakin da olsa uzaklasacaklar gibi geliyor. Tugce'yi yaklasik 7 ay aradan sonra gormek guzeldi. Ozlemisim. bir ara gidelim Antalya'ya agirlasin bizi. Oylesine yazdim iste...

Hosca kalin.

Yorumlar