Gezmek Ne Güzel Şey.


Gitmek. Yeni yerler görmek. Her insanın içinde ki derttir heralde. Bir yerlerde sizi çeken şeylerin olduğunu düşünmek. Ben düşünürüm. Mesela Floransa'ya gitmek isterim hep. Beni çeken bir şey var gibi geliyor bana. Bir gün gideceğim elbette. Türkiye'de de böyle yerler var elbette. Ama ben İstanbul aşığı biriyim. Lise hayatım boyunca Tekirdağ'dan ve Şarköy'den başka bir yere gitmedim. İstanbul'a dahi gitmedim. Ama üniversiteye gitmemle birlikte yeni memleketler görmeye başladım. Ortaokul da Bursa'ya gitmiştim bir onu bilirim mesela. Bundan sonra Hiç gitmedim bir yerlere. İşte üniversiteyle beraber farklı yerlere gitmeye de başladım. Ankara'ya gittim ilk önce. Yanlış hatırlamıyorsam. Liseden arkadaşımın yanına 2007 ocak ayında. Pek sevemedim Ankara'yı bana göre değil. Nisan 2007'de ise Sosyoloji Kongresi sebebiyle Afyon'a gittim. Oraları pek göremesem de gittim işte. Yaz geldi. Barış'ın memleketine gittim. Yalova'ya. Bozcaada'ya gittim bir de Yalova öncesinde. Çalışmak için gidip 4. gün kaçmıştım oradan. TKP ile 2007 mayıs da Eskişehir, Bolu, Kocaeli, Ankara'ya da gittim bu arada. PEk bir şey görmedim ama gittim işte. 2008 yılına geldiğimde çok da bir yerlere gidemedim ama gittim bir yerlere yine de. Aslında farklılıklar katan bir dönemdi 2008 bana. Bodrum Bitez'e gittim. Halam, babanem ve ben tatil yaptık. Oradan geldikten sonra 3 günlüğüne yine Yalova'ya gittim. İstanbul'a geldiğim gün Samsun'a doğru yola çıktım. Samsun'da tam 3 hafta durdum. İlk defa bu kadar uzun kaldım bir başka yerde. 2008'in sonlarına doğru Kongre temsilciler toplantısı için İzmir'e gittim. 2009'da da kongre için İzmir'e gittim. Bundan sonra pek de bir şey olmadı. En azından uzun bir süre. Yazı Şarköy'de geçirdim. Fakat 2009 Aralık da yine şansım döndü. Önce Mustafa ile Diyarbakır'a gittim. Oradan günü birlik Mardin'e gittik. Diyarbakır'da beş gün durduktan sonra Artvin'e gittim. Orada yaklaşık olarka bir hafta geçirdim. İstanbul'a dönemk için Trabzon'a gittik. 9 saatte olsa Trabzon'u da gördüm. İstanbul'a dönüp bir gün durduktan sonra Van'daki kongre için yola çıktık. Aslında uçakla gidecektik fakat olmadı. Trenle 48 saatte gitmek zorunda kaldık. Bu sırada bir çok şehirden geçtik elbette. Ama neyse. Tatvan'a vardık. Orada biraz zaman geçirdik. Tatvan kebabı yedim. Van'a doğru yola çıktık ardından. Aslına bakarsak Van da çok kısa bir süre durabildik. Ama yine de gittim oralara. Bu sene ki kongre için de bir durum olmazsa gitmeyi düşünüyorum. Ve 2010 da geldi işte. Bir kaç gün sonra Tuğçe'nin yanına Antalya'ya gideceğim. İlk defa göreceğim orayı. Bir kaç gün geçirip dönerim. Sezonu açıyorum.

Yorumlar