Zaman Akip Gidiyor

Sonunda oldu. Eve cikamiyorum. sanirim bu kadar cok ustunde durdugum icin oldu. Baktigimiz evlerde ev sahipleri ile anlasamadik. Ozer ve Baris'in da bu konuda ki isteksizlikleri tabii ki buna canak tuttu. Gecen hafta yurtta cikmis bana hic basvurasim yok. Neyse artik deyip gececegim bunu. Pendik'ten gidip gelmeye devam yani. duzenli hayat istemek biraz fazlalik benim icin. Yine keyifsiz gunler beni bekliyor. Eve cikmayacaim bari bir fotograf makinasi alayim. Evet, sonunda bunu yapabilecegim. Eve cikamiyorsam onu yapacagim. O para cebimde durmayacak. 15 subat gununun gelmesini bekliyorum sadece. 500D Canon marka fotograf makinasina kavusacagim. bunu yapacagim. Planlarim arasinda bir yillik hazirlama dusuncesi var bakalim bunu ne kadar gerceklestirebilecegim. Yapabilirim gibi geliyor. Daha 4 ay var onumde. Suan sikkinlik had safhada benim icin. bir sey yapmiyorum. Oylece oturuyorum. Tezim icin bir seyler okumaya basladim sonunda. bu benim icin guzel bir sey. Okulun bitmesi sanirim biraz huzunlendiriyor beni tabii bir yandan da gelecekle ilgili bir sis perdesi var onumde. Ne yapacagim? Ne olacagim? sorulari aklimi kurcalayip duruyor. Okulumun bahcesinde oylece oturup bazi tanidiklarla ayak ustu bes dakika sohbet etmek istiyorum. Etrafa bos gozlerle bakmak istiyorum. Bunu seviyorum. O ufacik binadan tiksinenlerden degilim. Kendimi Findikli'nin o guzel manzarasina muhtac etmiyorum. Bunu demis olmam benim o ufak bahce ile kendimi avuttugum anlamina gelmesin. Orada insanlarla oturup zaman gecirmek hosuma gidiyor. Bir seyler uzerine konusmak bana keyif veriyor. Sanirim okul bitince en cok bunu ozleyecegim, zaten bolumden cikmayan bir insan degilim. bolumde isim yoktur benim. Okul hayatimda buyuk bir yer kapliyor ve bitmesiyle olusacak o bosluga hazir degilim gibi geliyor simdilik. Elimde imkan olsa da zamani durdurabilsem. Geri almak bile degil sadece durdurmak. Etrafi seyretmek icin. Ve bunlari yzarken bile gecmisime biraz daha bir seyler katiyorum, sona biraz daha yaklasiyorum. Aci mi? tatli mi? gorucez...

Hosca kalin..

Yorumlar