Ve Maç Biter


Ve maç oynandı. Oynandıktan sonra konuşmak daha keyifli hele de tuttuğunuz takım maçı kazanmışsa. Fenerbahçe maçı Selçuk'un uzaktan attığı gol ile kazandı. Tek gol ve 3 puan. Golsüz bir maç olacağını söylemiştim. Fenerbahçe'nin gol yemesini de beklemiyordum doğrusu. Her ne kadar şanslı bir gol atmış da olsa Fenerbahçe iyi oynamış. En azından yapması gerekeni yapmış elindeki kadroyla. Galatasaray gol atabileceği 1-2 pozisyon ve şut bulmuş. İşte onlarda Fenerbahçe'nin şanslı anları. Fenerbahçe bir anda lig 2.liğine oturdu ve Bursaspor ile arasıdna ki puan farkını 3 e indirmiş oldu. kaldı geriye 7 hafta. Bu maçların bir tanesi İstanbul dışında. Bir maç da zaten Ankaraspor maçı. Yani 3 puan cepte. Fenerbahçe çok yorulmayacaktır. Ben eminim eğer böyle gidersek şampiyon oluruz. İyi futbol beklemiyorum Fenerbahçe'den sadece Şampiyon olsun iki kupayı da alsın. Geçen sene BJK çok mu iyiydi yahu. Galatasaraylılara geçmiş olsun. Belki bir gün kazanırlar. Fenerbahçe bu maçda da gol yemeyerek son 5 resmi maçında gol yememiş oldu. Volkan'da lig de 368 dk.dır gol yemiyor. Derbi kralı Fenerbahçe'm benim.

Yorumlar