Fenerbahçe-Beşiktaş

Dün akşam ki Fenerbahçe-Beşiktaş arasındaki futbol maçına azıcık değinmek istiyorum. Maçı izleyemedim fakat özetini gördüm. Hani özet üzerinden konuşmak ne kadar doğru olur derseniz haklısınız ama en azından pozisonları dğerlendirmek mümkün. Ve söylemleri. Beşiktaş cephesi kaybetmenin de getirdiği bir hal içinde saldırıya geçtiler. Bunu Aziz Yıldırım'ında, Adnan Polat'ında yaptığını biliyoruz. O yüzden buna diyecek bir şey yok. Canı yanan en azından böyle olduğunu düşünen herkes bu yola başvuruyor. Şimdi Bilica'ya dikkat çekmek gerek maç ile ilgili. Deniliyor ki bu adam futbolcu mu ? Penaltı noktasını eşelemiş. Kabul ediyorum ki doğru bir davranış değil. Ama ben şundan yanayım öncelikle. Kazanmak için mücadele veriyor herkes. Bilica da onlardan biri. Kendisi Fenerbahçe de olmasa diğer takımlarda olsada bu böyle. Biz Fenerbahçe taraftarları da az savurmadık kendisine. Nasıl ki bugün maçtan sonra siz Guiza'ya dua edin yoksa ilk yarı bitmişti maç diyorsak. İlk yarı da ki maç da Gökhan Gönül'ün pozisyonunu görmeyen hem de maç berabere giderken bunu dikkate almayan Beşiktaşlılara sormak gerek, nerden türediniz siz böyle diye. Yok penaltıları verilmemişmiş. Hadi diyelim verilmedi. Tartışmaya açık, net bir pozisyon. Elle aldı ya da almadı. Ama orada Bobo'nun Lugano'nun eline doğru top attığını görmemek için kör olmak gerek. Ben de diyorum ki o pozisyonda Bobo sarı kart görmeliydi. Bilerek ve aksten penaltı yaptırmaya çalışmış. Hakemi aldatmaya yönelik bir hareket. Bilica'nın hareketi de penaltı. Evet, bir penaltı verilmiş. İşte o andan sonra da Beşiktaş'ın kaleye ilk tutan şutu gerçekleşmiş. Ama ne yapsın fukaralar karşılarında ligde 5 maçtır gol yemeyen bir kaleci var. Tabii bu başarıyı sadece Volkan'a atfetmek doğru olmayacaktır. Neyse efendim. Bilica sarı kart görmüştür ve haftaya oynanacak Kasımpaşa maçında cezalı duruma düşmüştür. Bakalım neler olacak göreceğiz. Sanıyorum ki Fenerbahçe bu maç da zorlanacaktır. Vederson da yok. Ama Galatasaray, Bursaspor'u rahat geçecektir. O kadar kötü bir takım ki Bursaspor bu hafta aldıkları galibiyeti gördük. Hatta Antalsaspor karşısındakini de. Yani haftaya karmaşık bir lig sıralaması olabilir. Fenerbahçe ve Bursaspor eşit puana gelebilir. Galatasaray farkı 2'ye indirebilir. Asıl bundan sonra Bursasporun işi zor. Neyse benden bu kadar. Görünen köy kılavuz istemez. Beşiktaş koca sene hiç bir şey yapmamıştır ve kendilerini 2 kupalı şampiyon olarak teselli etmişlerdir.

Yorumlar