Bir Sıkıntı Abidesi Adam


deviantart - lis6


Her şeyin üst üste ve aniden geldiği zamanlar olur ya öyle bir zamandayım işte. Hiç bir şey yapmama isteğiyle dolmuş bir ruhu taşıyorum. Sıkılıyorum. Bunalıyorum. Yaptıklarımdan pek de keyif almıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Ders çalışmam gerekiyor, yapamıyorum. Bir kaç sayfa göz gezdirip kağıtlara koyuyorum yurtta ki komidinin üzerine. Dışarı çıkıp yemek yemek bile zor gelir oldu bana. Avare bir şekil de zaman geçiriyorum hayatta. Beni hayata bağlayan bir kovalamacanın dışındayım şuanda. Çabalamam gerekiyor, yapmıyorum. Çok uyuyorum mesela. Dün o kadar çok uyumuşum ki. Çevremde ki bazı insanlar bu uykuya hasret biliyorum. Bense uyanık olmaya, uykusuzluğa hasretim. Bir şeyleri erteleyip duruyorum. Tembellik had safhada. Kırlara bıraksam kendimi, zaman da yitip gitsem ne hoş olacak. Anlamsız bir hayat bütünlüğünü sona erdirebilsem keşke. Kurtulabilsem şu bütün istemediklerimden. Ama nerede!!!!

Yorumlar