17 Temmuz 2010 Cumartesi

Aklıma Takılanlar


Yoktur bayağıdır yazamadık. Dünya Kupası sona erdi. Almasını hiç beklemediğim İspanya, yine almasını hiç istemediğim Hollanda'yı yenerek tarihinde ilk defa final oynadığı kupayı kaldırdı. Berbat bir maç olmasına rağmen İspanya maçı kazanmayı hak etti. İki takımında maç boyunca bir çok pozisyonu vardı ama bunu 90 dk.ya yansıtamadılar skor olarak. Bu vesileyle İspanya halkına mutluluklar dilerim. Hollanda'ya da geçmiş olsun. 3. kez finalde kaybetmek acı olsa gerek. Tabi ülkelerinde şampiyon gibi karşılandılar. İspanya hem kıta hem de dünya şampiyonluğuna ulaşarak istikrarını tekrar etti. Spora fazla yatırım yapıyorlar doğrusu.


**

Buradan Türkiye'de düzenlenecek olan Dünya Basketbol Şampiyonası'na geçelim. Biliyorsunuz ki son dünya şampiyonu ve avrupa şampiyonu İspanyadır. Yani futboldaki bu başarılarını katıldıkları son iki turnuvada basketbol düzeyinde tekrarlamışlardı. Tabi Avrupa Şampiyonası'nda gruplardan zar zor çıkıp sonra kendilerine geldiklerini de hatırlatmak gerek. Anlaşılan İspanyollar yavaş yavaş turnuva takımı olmaya başladı sanırım. Sonradan toparlanmasını iyi biliyorlar. Bu sene de basketbol da bir şeyler yapmalarını bekliyorum doğrusu fakat kadroları yaşlandı mı ne ? İzleyip göreceğiz bakalım.

**

Bambaşka bir konu ise Efe Kavak Yelleri'ne geri dönecek mi? Evet bu sorunun merakla cevabını bekliyorum. Bir senedir senaristler ağzımıza sıçtılar resmen. Nefret ettim artık. Dizi bitirseler bu kadar uyuz olmazdım. Evet arkadaşım Kavak Yelleri'ni izliyorum bir şey mi dedin. Seviyorum arkadaşım. Aslında son bir senedir sevmiyorum. Ruhsuz tatsız-tuzsuz bir dizi oldu çıktı. Son bölümde günlerdir beklediğimiz Efe geri dönecek mi sorusunun cevabını aldık. Ama hatalı söyledim. Aslında alamadık ama ortada dönen dolapların sonucunu gördük. Her şeyi Mine ayarlamış. Tam bir Ezel mantığı. Böyle oyun oynamayın arkadaşım izleyiciyle. Efe dönecek gibi palavralarla bizi ekran başına bağlamaya hakkınız yokken. Diziye yeni karakter soktunuz sanırsın ki bostan korkuluğu. Çok merak ediyorum ne olacak. Şimdi şöyle bişi var ki, Dağhan diziye döneceğini ağzından kaçırmış. Medyatava'nın yalancısıyız. Onun çekimleri Ağustos'ta başlıyormuş. Bu da demek oluyor ki en az 1 ay daha Efe'nin döneceği varsa bile diziye dönmeyecek. Şimdi komplo teorisi üreteyim azıcık. Efe dönerse ne olacak tabii ki Güven gidecek. Gideceksin ulen, adamı çileden çıkarma. Efe nasıl döner acaba diziye. Hafızasını kaybetmiş bir şekilde olabilir mi acaba? Mesela Aslı yolda giderken Efe ile karşılaşıyor. Ve Efe onu tanımıyor. Böyle bir şey olabilir mi? Çok klasik, orjinallikten uzakta olsa böyle bir şey bekliyorum doğrusu. Yoksa Efe'nin 5 yıl boyunca uzakta kalmasını nasıl açıklayacaklar bilemiyorum. Yani bir sürü şey söylenebilir tabi. Yok hapse girmemek için kaçtı, saklandı falan. Yaparlar. Ama rica ediyorum Dağhan dönsün diziye. Gerçekten izleyeceğiz hepimiz. Güven'de kalsın gerekirse. Efe oyununu yapar yine. Aha kim daha kurnaz görürüz hem o zaman. Senaristler size güveniyorum zaten çakma bir dizi çekiyorsunuz bari adam gibi yapın şu işi de bizi de huzura kavuşturun. Neyse şimdilik bu konuda söyleyeceklerim bu kadar. İçim de kalmasından iyidir.

**

Son bir şey daha Ehliyet sınavından geçmişim. Şimdi haftaya direksiyon var. Onu da geçtik mi Şarköy'e gidip kitaplara, filmlere dalınabilir. Bıktım İstanbul'un sıcağından. Ben şarköy'ün sıcağını, denizini, kumunu istiyorum. Haydi hayırlısı.

0 Kuş Sesleri: