Almanya- Arjantin


Görünen köy klavuz istemez. Daha turnuvanın başında demiştim. Böyle "demiştim" demek değil amacım ama dedim sonuçta. Almanya iyi takım. Şuan gol krallığında iki tane zirvede oyuncuları var. Müller'in yarı final maçında olmayacak olması eksiklik olarak görülebilir elbette ama ben öyle düşünmüyorum. Ballack'ın da olmaması büyük kayıptı halbuki.

Almanlar, Arjantin karşısında çok erken bir golle öne geçtiler. Bu gol Almanlar için bulunmaz fırsattı. Turnuva boyunca öne geçtikleri hiç bir maçı kaybetmedi Panzerler. Zaten Sırbistan'a karşıda kaybettiler. Tabi o maç kötüydüler, 10 kişi kalmışlardı gibi şeyler söz konusu. Ama o zaman da demiştik önemsiz bir sonuç diye.


Arjantin berbat oynadı gerçekten. Arada ani çıkışları olsa da Lahm'ın dikkatli oyunu, ve Mertesaker'in defanstaki mücadelesi Tangocuların dansını engelledi. Maradona bu düzeyde bir takımı çalıştıracak kadar iyi bir antrenör değil. Bizim ülkemize gelse Akçabaat Sebatspor'un başına bile geçemez. Ama o bir Maradona ve Arjantin için bir efsane. Mourinho'dan taktik almaya devam etsin. Bence Platini gibi o da futbolun yöneticilik kısmında yer almalı. Yoksa geleceği parlak değil.



Sonuçta Almanya, Arjantin gibi üst düzey oyunculara, hele de Messi gibi bir futbol sihirbazına sahipken 4-0 galip gelmesini bildi. Bu düzeyde ki maçlarda bu kadar gol olması güzel. Grup maçları, özellikle de ilk maçlar golsüzlükten geçilmiyordu. Umarım böyle gollü maçlar izlemeye devam ederiz. Forza Almanya.

Yorumlar