Basına Basın

Şu "magazin" denilen şeyi anlamamaktayım. Kimsiniz arkadaşım siz. Basın mısınız? Bir gün gelir biri de size basar. Basın kelimesi sanırım buradan geliyor. Gidin insanların en mahrem anlarını "basın" Genel müdürler falan böyle emrediyor herhalde. Şimdi son günlerde Şahan Gökbakar ve Berrak Tüzünataç arasında geçenler baya baya malzeme olmuş, bu zırtapoz kesime. Birileri savunuyor, birileri yeriyor. Beni onların ne yaptıkları ilgilendirmiyor. Hayat onların. Ama siz kimsiniz ki bu insanların evlerini gözetliyorsunuz. Yahu ben gitsem gözetlesem hapse girerim yahu. Ama ben "basın" ım dediğiniz de gözetleme hakkınız oluyor. Ama ben gazeteciyim dediğiniz de yazma hakkınız oluyor. Neymiş efendim, kamuya mal olmuşlarmış. Yok öyle şey. Ah ah!! Şimdi birileri de sizi çekse kamuya mal etse hoş olur mu? Gelseler sevgilinizle, karınızla sevişirken yatak odanızın açık kalmış penceresinden çekseler. Yapsalar keşke be ne güzel olur.

Yorumlar