Hangisi?

Hangisi daha kötü bilemiyorum. Berbat bir yaz tatili geçiriyorum. Tatil demek de doğru değil. Boşa geçen zamanlar silsilesi. Soruyorum kendime "Hangisi daha kötü?" diye.

*Sevdiğim kadının benden ayrılması mı?
*Kitap okumadan geçen bunca zaman mı?
*Düzensiz bir hayata sahip olma ve sığıntı gibi yaşamak mı?
*Boşu boşuna okulu uzatmış olma mı?
*Paramın olmaması mı?
*Yalnız, mutsuz ve sinirli olmam mı?
*10 aydır Şarköy'e gidemem mi?
*15 aydır babamla konuşmamam mı?
*Ailemin bana destek vermediğini görmek mi?
*Salak bir ehliyet için ve hem de işime en yaramayacağı zaman da yazımın berbat geçmesi mi?
*Bununla beraber direksiyondan kalmam mı?
*Geleceğimin belirsiz olması mı?
*Başarılı olma duygumun yitip gitmesi mi?
*Hatta başarısız olmam mı?
*Hayata küsmüş olmam mı?
*Çok sigara içiyor olmam mı?
*Hiç bir şey yapamıyor olmak mı?

Bu liste böyle uzayıp gider ya. Cevap yok hangisi daha kötü. Hayatımda şuan iyi giden hiç bir şey yok. Ben böyle bir şeyi hayal bile edemiyorum şuan. Ne var ki? Yok işte. Boktan bir adamım ben. Ve sen, ve siz hepinize teşekkürler...

Yorumlar

Sezgin dedi ki…
Hepsi bağlantılı, herkesin söyleyebileceği şeyler dostum. Genç kız tavırları takınma lütfen. Silkin, kendine gel. Arkana dönüp bak, geleceğini görürsün. Ayrıntılı bilgi için görüşelim. Haydi kal sağlıcakla...
Aklını alıcam senin.
Deniz Önal dedi ki…
Gel birlikte tutalım diyorum işte şu ev'i..