Maç Öncesi (Uruguay-Hollanda)

Fifa 2010 Dünya Kupası yarı-final ilk maçında gülen taraf kim olacak acaba. Şu noktaya gelen 4 takımın da iyi ve güçlü takımlar olduğunu söylemek mümkün. Bunun yanında Kupa'nın finalinede Almanya-Hollanda finalininde yakışacağını söyleyebilirim. Uruguay ve İspanya bu noktaya kısmen kendilerinde daha güçsüz takımları yenerek geldiler. Benim düşüncem böyle. Fakat Almanya ve Hollanda kupa da finale çıkması olası takımları yenerek geldiler bu noktaya. Brezilya, İngiltere, Arjantin. Bu üç takım da gözle görülür bir şekilde kupanın favorileri arasındaydı. İspanya, kendisinden kat kat güçsüz takımları yenerek bu noktaya geldi. Zorlanmasına da zorlandı fakat bir şekilde hedefe ulaşmasını bildiler. Şili maçı onlar için zor geçmedi fakat Şili iyi bir takımdı. Açık oynamasını seviyorlardı. Ben Paraguay'ı rahat geçeceklerini umarken onlar Paraguay karşısında turu biraz da şansla aldılar. Bana göre durum böyle.

Şimdi bugün ki maça gelecek olursak favorim Hollanda tabi ki fakat Uruguay'ın tur atmasını istiyorum. Turnuvanın başından beri Uruguay benim sürpriz favorilerimden biriydi. Ve bu noktaya kadar gelerek bunu da başardılar. Kupada 4. lük garanti. Güzel bir maç olacağını da umuyorum. Uruguay'ın eksikleri fazla. Suarez yok. Lugano'nun durumu kritik. Bunu dışında başka eksikleri de var. Hollanda ise hem takım savunmasına hem de hücuma önem veriyor. Zorlandıkları maçlarda bile yetenekli oyuncuları devreye girebiliyor. Zaten turnuva boyunca bütün maçlarını kazanan tek takım Hollanda. 2002 de bunu yapan Brezilya kupayı kaldırmayı başarmıştı. Bakalım Hollanda kendisi için bir ilki bu sefer gerçekleştirebilecek mi ?

Güzel bir maç dilerim. Gönlüm Uruguay'dan yana. Yapabilirler. Yine bir ele ihtiyaçları olacaktır tabi.

Yorumlar