Dinim Romantizm


Teoman Romantik Filmi 'Romantik'



Not: Bu şarkıyı açıyoruz bir yandan da. haydi PLAY.

***

Kendime sorup duruyorum bir kaç yıldır. Neye inanıyorum ben. İnançsızım diyorum aslına bakarsanız. Fakat söylemek gerekir ki bildiğiniz bir Romantiğim. Sevdiği kadını yıllarca, ümitsizce hayal edip bekleyen adamım ben. Buluşma noktasında geldiğinde elleri arkasında ve elinde çiçeklerle bekleyen adamım. En sevdiği adamın konserine, hep o sevdiği kadınla gitmeyi düşleyen adamım ben. En boktan gününde bile o kadının sesini duyduğunda, yüzünü gördüğünde gülmeyi başaran adamım. Sevgi için mücadele eden adamım. Yanına çağırdığında, yanına yatmaktan çekinen adam. Bazen niye sevdiğini bilmeyen adamım. Nesini sevdin dediklerinde, "sevdim" diyen adam. Elini tuttuğunda o kadının kendini güvende hisseden adam. Onunla kalabalığa karışıp, kaybolmak isteyen adamım ben. Yalnızlığı hep bir başlangıç olarak gören adamım. Çünkü beni o kadına kavuşturacak olanın yine yalnız olduğunu bilen adam. Uykusunda nefes alışını dinleyen adamım ben. Şaşkın şaşkın ufak sürprizlerle karşısına çıkan adamım ben her seferinde. Hayatı boyunca çok seveceğine dair kendisine söz veren adamım. Her denemesinde başarısız olsa da bu huyundan vazgeçmeyecek adamım ben. Filmlerde ki, romanlarda ki adamım işte ben. Ben buyum. Bir hiç gibi, "hiç" olmadan seven adam

Yorumlar