İzmir'e Gitmeden


Bilet rezervasyonu yapılmıştır. Gece 00.00'da otobüsüm kalkıyor. İzmir'e doğru gideceğim. Sabahın erken saatlerinde orada olma planı içerisindeyim. İzmir umarım beni biraz rahatlatır. Herşeyin ters gittiği hayatıma biraz çeki-düzen vermem gerekiyor. Şu kalacak yer meselesi hallolsun, eşyalarımı, kitaplarımı adam gibi bir yerde tutayım. Tezime hazırlanmaya başlayayım. ALES'e hazırlanayım. Aldım kitabımı ama daha bakmadım bile. Roman veya kısa öyküler okumak istiyorum. Bunların dışında birazda para lazım iş bulmalıyım yani. Adam gibi bir şey bulmakta zor ama neyse şansımızı deneyeceğiz artık. Bulacağıma eminim. Zeki bir adamım vesselam. Ve son şey yalnız olmak üzerine. Sanırım şuan yalnız olmayı hayatımın hiç bir döneminde bu kadar çok istememiştim. Tamam öyle onlarca sevgilim olmadı fakat hep bir arayış içerisindeydim. Şuan kimse için kafa yorabilecek güçte değilim. Haa! olsa fena olmaz, birinin yanında huzurlu ve güvende olmak güzel bir duygu. Yanında birinin olduğunu bilmek güzel. Fakat biri için yoğunlaşmak gerekiyor. bunu yapamam. Sanırım hayatımda şuan şikayet etmeyeceğim tek şey. Olursa olur, olmazsa hayat böyle de iyi. Tabii şu da varki etrafımda el ele, öpüşen, koklaşan çiftler görmekte pek hoşuma gitmiyor. İzmir dönüşü görüşürüz...

Yorumlar