Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası: Türkiye-Japonya


İlk seti yine uykuya teslim olarak unuttuğumdan izleyemedim. Fakat 2. sette mükemmel bir Türkiye vardı. Harika oynadık. Anlamadığım bir 10 dakikalık ara girdi set sonunda. Bu aranın dönüşüde takımıza yaramadı. Ama yine de iyi oynadık denebilir o set için. Asıl facia 4. setti. Japonlar gerçekten üst düzey bir savunma sergilediler. Liberoları şahane oynadı. Aşık olabilirim. O derece. Her topun altına elini sokuyor ve takımına hücum ettiriyordu. Biz ise Esra ile oynamaya çalıştık. Neslihan iyi değildi. Ve anlamadığım şekilde Seda ve Neriman neden oynamıyorlar. Her an döndürebilecek yetenek ve hırsa sahipler. Maçı 3-1 kaybettik. Sanırım 4.lük şansımız çok az. Ama bana anlamsız geliyor. 2 maç var ve bu maçları kazanırsak gruptan çıkacağımızı düşünüyorum. Biraz aveajımız düşük gibi fakat Polonya ve Peru'yu yenebileceğimize inanıyorum. Zira Sırbistan'ın Rusya ve G.Kore ile maçları var. Bu maçları kazanacağını sanmıyorum. Belki G.Kore maçını alabilir. Fakat umutlarımızı kaybetmemeliyiz. 4. lük şansımız hala devam ediyor.

Yorumlar