Katarzyna Ewa Skowronsk




Accayip sevdim bu kadını. Daha önce gördüğümü hatırlamıyorum. Ama şöyle bir şey var ki. Bir dünya yıldızı. Gamova gitti ama onun boşluğunu fazlasıyla dolduracak oyuncular alındı. Zaten Türk oyuncularımızda yerli yerinde. Benim anlamadığım alınan oyuncularla 1 yıllık anlaşmalar yapılmış olması. Avrupa Şampiyonu olup kapatacak mıyız şubeyi? Neyse efendim. Sokolova, Fürst, Kasia, Eda, Naz, Ergül Seda, Osmokroviç ve daha fazlası şahane bir kadromuz var. Yine bir F4 görecektir bu kadro. Hedef Şampiyonluk olsa da yine de olmaması dünyanın sonu değildir. Ben onu da yapabileceğimize inanıyorum. Zaten Dünyanın en iyi antrenörlerinden biri de başımızda. Ze Roberto'yu Dünya Şampiyonasında Brezilya'nın başında gördük. Hele o Japonya maçında 2-0 dan gelipte aldığı maç şahaneydi. Belki yorgun olmasalar Rusya'yı dahi yeneceklerdi. Kadro iyi haydi şampiyonluğa.

Yorumlar