Ne yapsam ?


Ne yapsam bilmiyorum. Seni seviyorum demek işe yaramıyor çünkü tek başına. Peki ne yapsam ? Camına taş mı atsam? Bağırsam mı sokaklarda senin için? Seranat mı yapsam tam balkonunun önünde bir keman, bir gitar eşliğinde? Ya da yağmurlu bir günde ellerimde çiçeklerle mi gelsem kapına. Olur mu ki ? Olmaz biliyorum. Yahut güllerden "Seni seviyorum" yazsam sokağının başına nasıl fikir ama? Afiş assam kocaman olur mu ? Gazetelere ilan versem kocaman puntolarla. Olmaz, bu da olmaz; biliyorum. Bir film mi yapsam senin için, şiirler, romanlar, öyküler mi yazsam ? Bilemedim şimdi. Olacağı yok biliyorum. Bir stadyuma gitsem, kocaman pankart yapsam seni sevdiğimi söyleyen, lig tv'de yayınlansa. Bu da mı gol değil be hakim bey, bu da mı ofsayt? Hep ofsayta düşüyorum, bu sevgi işlerinde. Ne eksik bilmiyorum. Bazen bilsem de bir şey yapamıyorum. Çünkü böyle olmuyor işte. Olsaydı, olacağını bilsem denerdim herhalde. Ya da denemekten mi korkuyorum? hiç bir şey olmaz benden. Olacağı da yok..

Yorumlar