Turist Ömer


Amaneeeeey
Turist Ömer derler benim adıma, adıma
Pişman olur bakmayanlar tadıma
Amaneey
Sabahları bi kadeh, akşamları beş kadeh
Neşemi de bulunca dalgamada bakarım
Amaneey

Amaneeeeey
Sokaklarda aylak aylak gezerim, gezerim
İzmaritin kralını seçerim
Amaneey
Trafikten çakarım
Kıyak oto yıkarım
Hiç bi işte tutunmam hepsindende bıkarım
Amaneey

Amaneeeeey
Güzel kızlar hepsi benim peşimde, peşimde
Topar tomar paracıklar cebimde
Amaneey
Turist Ömer diyorlar
Birbirlerini yiyorlar
Tatlım canım


İşte böyle. Bunalıyorum bu aralar. Yorgun hissediyorum kendimi. Neşesiz bir haldeyim. Hayata olumlu bakma düsturumu kaybetmek üzereyim. Şu an o çizginin üzerindeyim. Can ulayn bu da can. Kafam karışık, dalgın. Neyse ben ödevlerimin arasına dönüyorum. Aslında Turist Ömer'e falan bağlayacaktım da beceremedim. Sıkkınlık.

Yorumlar