Geldim.

Buralara yazmayınca bende garip hissediyorum kendimi. Bir bakmışım aradan uzun zaman geçmiş. Sürekli yazasım var ama olmuyor. Aslında garip bir durum da yok değil benim için. Ben blogumu seviyorum. Öyle kapatıp gitme gibi niyetlerim de yok. 300 küsür şey girmişim şimdiye kadar. İnsan nasıl kapatsın buraları. Bu aralar İstanbul Hatısı'nda ki kursta 2 haftalık bir ara verdik. Önümüzde ki çarşamba yine başlıyoruz. Tabi bundan sonra kalır mıyım bilmem. Ama bu iki haftada kendim için çektim. Keyif almaya baktım. Biraz üşüdüm, yoruldum ama uğraştım. Bunu biliyorum en azından. Bu arada Radyo Zımbırtı ile uğraştım bir yandan. Tezim için pek bir ilerleme gösteremedim fakat. Radyo Zımbırtı 31 Ocak itibariyle yayına girdi. İlk hafta aksaklıklarımız olsa da 3 yayın ile kapatabildik. Sezgin-Ben ve Can olarak. Ama bu hafta daha iyi olacağımızı düşünmekteyim. Erkek egemen halimizi kırmaya yönelik çalışmalarımız var. 2 kadın arkadaşımızı şimdilik dahil edebildik Radyo'nun içerisine. Umarım bu yazıyı okuyup bende bir şeyler yapmak istiyorum diyenler çıkar. Seviniriz, bekleriz. Ve her nasıl olduysa Tersninja.com'da bizi Radyolar bölümüne eklemişler. Üstüne bir de mail atmışlar, sevindik. Fakat Sitenin 2 gün kapalı kalmasından ötürü çıkarmışlar sitedeki o bölümden. Neyse daha iyi. İleri de yine konuşup, ekletiriz. Umarım. Sözünü aldık. Çünkü bu ilk haftalar biraz sıkıntılı geçecek, tatile denk gelmesi, ilk haftalar olması, sayımızın az olması gibi sorunlar yaşıyoruz fakat çevremizdeki insanlara yavaş yavaş ciddiyetimizi anlatabildiğimizi düşünmekteyim. 22 Şubat'tan sonra biraz daha sert rüzgarlar esmesini planlıyoruz. Şu an fotoğraf ve Radyo hayatımın iki önemli noktası. Aslında 2 şey daha var ama. Neyse.

Son bir şey daha Birgün gazetesinde bir fotoğrafım çıktı geçen perşembe. Süper bir şey değil fakat yine de editörler sevmişler sevindim. Belki bu perşembe de 2. sayfadan bir fotoğrafım çıkabilir ya da diğer perşembe emin olamadım. Fotoğrafı değil de gazeteyi koyuyorum buraya.

Yorumlar